Svoju e-mail adresu možete promijeniti u aplikaciji MyCitroen ili na računu portala Citroen Services Store.
Prijavite se sa svojom trenutnom adresom e-pošte i lozinkom, zatim idite na "Moj račun" i promijenite svoje podatke. Nova e-mail adresa automatski će se ažurirati na sva tri sučelja, aplikaciji MyCitroen portalu Citroen Services Store.
Usluga Citroen Connect kombinira opremu ili usluge povezivanja:
- CITROEN CONNECT ASSIST: Paket SOS & Assistance – hitni pozivi i pomoć na cesti na temelju geolokacije već je dostupan. Za električna i hibridna vozila, kao i e-REMOTE daljinski upravljač.
- CITROEN CONNECT NAV: Citroen Connect Nav povezan je s TomTom povezanim uslugama kako bi vam pomogao da se pripremite za svoje putovanje, zatim vas vodi i optimizira vaš plan rute u stvarnom vremenu
- CITROEN CONNECT PLAY: Citroen Connect Play zbirka je aplikacija koje možete preuzeti na svoj mobilni telefon i povezane uređaje, omogućujući vam stvaranje, dijeljenje i uživanje u širokom rasponu sadržaja. Uključuje Mirror Screen.
Uz izuzetak SOS-a i pomoći, morate se registrirati prije korištenja usluga povezivanja kao što je navigacija uživo. Hitni poziv i pomoć su već aktivirani kada predate svoje vozilo.
Posebni uvjeti i odredbe primjenjuju se na uslugu povezivanja.
ZAŠTITA PODATAKA
WEB PORTAL TRGOVINE USLUGA CITROEN
MYCITROEN MOBILNA APLIKACIJA
Možete se odjaviti iz MyCitroen:
- Na web portalu Citroen Service Store idite na "MOJ RAČUN", "MOJI OSOBNI PODACI", na dnu stranice kliknite na "ODJAVA".
- U aplikaciji MyCitroen preko ikone "Osobe/Profil", "Postavke", a zatim klikom na "Odjava". Ako odustanete, više nećete moći primati informacije vezane uz upravljanje vašim ugovorima.
Ako također želite deinstalirati aplikaciju MyCitroen, to možete učiniti izravno na svom pametnom telefonu. Svi podaci koji se odnose na vaše vozilo (GPS položaji, upozorenja o održavanju, prijeđena putovanja itd.) bit će trajno izbrisan
Zahvaljujući vašem MyCitroen računu, imate jednostavan pristup:
- MyCitroen mobilne aplikacije
- Portal Citroen Service Store
HITNI POZIVI SOS I POMOĆ
Hitni poziv možete pokrenuti pritiskom na crvenu SOS tipku u vozilu, a poziv u kvaru pritiskom na crnu servisnu tipku. To je moguće i kada je vozilo ugašeno.
Automatski hitni poziv aktivira se ako se aktiviraju zračni jastuci i zatezači sigurnosnih pojaseva. Ovaj automatski poziv radi samo kada je vozilo upaljeno.
Ako je vaše vozilo među vozilima za koje je osigurano takvo pokriće na određeno razdoblje i ako su ispunjeni uvjeti police Citroen Assistance pomoći na cesti, konzultant će na vašu lokaciju poslati stručni tim koji će besplatno popraviti kvar. Međutim, ukoliko vaše vozilo nije jedno od vozila kod kojih je takvo pokriće omogućeno i ne ispunjava uvjete police Citroen asistencije pomoći na cesti, kupac snosi troškove pružatelja.
U svakom slučaju, telefonski poziv centru za pomoć na cesti je besplatan.
CONNECTED NAVIGATION PACK
Ako se željena adresa ne može pronaći u "klasičnom traženju", na raspolaganju je učinkovitiji način "brzog pretraživanja" FTS (free text search). Za informacije, pod "Traži" na vrhu ekrana, pronaći ćete povijest starih pretraživanja. Slijedite korake u nastavku (ovisno o zaslonu vašeg vozila):
- Pritisnite "Traži" na navigacijskom zaslonu.
- Bit ćete preusmjereni na virtualnu tipkovnicu. Po želji unesite punu adresu ili naziv POI točke koju tražite.
REMOTE CONTROL
Remote Control je usluga koja vam omogućava daljinsko upravljanje nekim funkcijama vašeg vozila pomoću aplikacije MyCitroen.
Pomoću vašeg pametnog telefona moći ćete provjeriti status zaključanosti vašeg vozila, zaključavati i otključavati vrata, upaliti vanjska svjetla i upotrijebiti trubu (na primjer, za lociranje vašeg vozila). Više informacija možete pronaći na SAMS
Sve informacije o cijenama i uvjetima pretplate možete pronaći na SAMS platformi
Prijavite se na stranicu sa svojim MyCitroen računom i odaberite svoje vozilo.
Kliknite na ponudu koja odgovara vašoj situaciji:
a) Ako ste naručili svoje novo vozilo od 01.04.2023 nadalje, možete pristupiti Remote Control usluzi kao dijelu Connect PLUS paketa. Stoga, kliknite na “Connect PLUS” da biste saznali više o ovoj ponudi: funkcije remot control će se pojaviti kao skup značajki koje vam omogućuju da “Zaključate i otključate vrata daljinski iz MyCitroen aplikacije” i da “Upalite svjetla i aktivirate sirenu pomoću MyCitroen aplikacije”.
NAPOMENA: Ako ste aktivirali Connect PLUS prije nego što je Remote Control lansiran u vašoj zemlji, pojavit će se drugi Connect PLUS paket koji sadrži samo ovu značajku (kad postane dostupna).
b) Ako ste naručili svoje vozilo prije tog datuma, možete pristupiti Remote Control usluzi kao pojedinačnoj usluzi.
Možete provjeriti je li vaše vozilo kompatibilno putem MyCitroen aplikacije. Da biste to učinili:
- Otvorite aplikaciju, prijavite se sa svojim MyCitroen računom i odaberite svoje vozilo.
- Dodirnite ikonu vozila.
- Dodirnite “Povezane usluge (Connected Service)”.
- Ako se “Remote Control” pojavljuje među “dostupnim uslugama”, to znači da je vaše vozilo kompatibilno i da je usluga već dostupna u vašoj zemlji.
E-REMOTE
Ako imate važeći ugovor koji uključuje E-Remote (funkcije daljinskog upravljanja za električna i plug-in hibridna vozila), možete koristiti aplikaciju MyCitroen za upravljanje punjenjem vozila. Za to vaše vozilo mora biti povezano s aktivnom stanicom za punjenje.
VREMENSKO ODGOĐENO PUNJENJE
U aplikaciji možete odabrati želite li s punjenjem vozila početi odmah ili ga odgoditi. Na početnoj stranici aplikacije kliknite "Dopuni". "Instant charging" je način punjenja koji se aktivira prema zadanim postavkama kada vozilo spojite na električnu mrežu. Ako želite nadoplatu izvršiti kasnije, odaberite "vremenski odgođena nadopuna" i postavite datum koji vam najviše odgovara. Ako ne navedete vrijeme, punjenje će početi u ponoć. Također se možete prebaciti na vremenski odgođeni način punjenja pritiskom na posebnu tipku na poklopcu konektora za punjenje (ako želite, tada možete prebaciti na "instant punjenje" u aplikaciji). Dobit ćete obavijest kada je vozilo u potpunosti napunjeno ili ako se punjenje neplanirano prekine.
OGRANIČENJE NAKNADE
Za određena vozila možete postaviti da se punjenje zaustavi na određenoj razini baterije, skraćujući vrijeme punjenja i potencijalno poboljšavajući učinkovitost i trajnost baterije. Ako je ova kompatibilna opcija dostupna za vaše vozilo, bit će prikazana u odjeljku "Punjenje" aplikacije MyCitroen i također na zaslonu osjetljivom na dodir vozila. Imajte na umu da se ovo ograničenje ne odnosi na brzo punjenje istosmjernom strujom.
VAŽNA OBAVIJEST
Kako biste dobili najnovije informacije o statusu napunjenosti, trebali biste uvijek osvježiti početnu stranicu aplikacije kada telefon ima stabilnu internetsku vezu i kada se vozilo nalazi u području s dobrom pokrivenošću. Kada želite postaviti ili promijeniti postavke punjenja u aplikaciji MyCitroen, provjerite nalazi li se vaše vozilo u području s dobrom pokrivenošću. U tom će slučaju biti pohranjeni u vozilu i vrijedit će čak i ako vozilo vozi izvan područja pokrivenosti. Ako postavite punjenje dok je predkondicioniranje uključeno, vozilo će to uzeti u obzir kada predkondicioniranje završi.
Možete odlučiti putem svoje aplikacije želite li da se vaše vozilo odmah puni ili da odgodite punjenje. Na početnoj stranici aplikacije dodirnite "Punjenje".
- "Trenutačno punjenje" način je punjenja koji se prema zadanim postavkama odvija kada je vozilo uključeno u struju.
- Ako želite odgoditi punjenje, odaberite “odgođeno punjenje” i programirajte ga za vrijeme kada vam najviše odgovara.
- Ako ne definirate vrijeme, punjenje će početi u ponoć. Također se možete prebaciti na način odgođenog punjenja pritiskom na namjenski gumb na otvoru za punjenje vašeg vozila (tada, ako želite, možete prebaciti na "trenutačno punjenje" iz aplikacije)
Primit ćete obavijest kada je vaše vozilo u potpunosti napunjeno ili ako se dogodi neplanirani prekid punjenja.
Usluga e-Remote dostupna je samo u mobilnoj aplikaciji MyCitroen. Uslugu aktivirate putem web portala Citroen Service Store. Usluga e-Remote zahtijeva sigurnosnu provjeru autentičnosti za identifikaciju korisnika. Slijedite donje upute za provođenje potpune provjere autentičnosti.
Preuzmite mobilnu aplikaciju MyCitroen i kreirajte račun:
- unesite broj šasije
- odaberite opciju "Vozilo", a zatim opciju "Servis"
- odaberite željenu uslugu s popisa dostupnih povezanih usluga
- pretplatite se na uslugu (preusmjerava vas na web portal Citroen Service Store)
- puna aktivacija odvija se u tri koraka; na portalu Citroen Services Store kao i na mobilnoj aplikaciji upute i upute vode vas kroz sve postupke aktivacije.
Usluga će biti pružena samo ako su ispunjeni sljedeći uvjeti:
- Vozilo i pametni uređaj kupca moraju imati stalnu mobilnu podatkovnu vezu.
U tu svrhu kupac mora osigurati da:
- "privatni" način je onemogućen kako bi se pokrenulo dijeljenje podataka povezanih s uslugom (ovaj način rada može se onemogućiti na dodirnom zaslonu vozila);
- pametni uređaj ima uključenu mobilnu podatkovnu vezu;
- da se vozilo nalazi u jednoj od zemalja navedenih u članku 2.3 Općih uvjeta korištenja E-Remotea i na području pokrivenom mobilnom mrežom.
Napomena: Ako već postoji ugovor s drugim korisnikom za predmetno vozilo, on će se automatski raskinuti kada vaš proces aktivacije završi.
- Kako biste dobili najnovije informacije o stanju punjenja, uvijek osvježavajte početnu stranicu aplikacije dok imate stabilnu internetsku vezu na svom telefonu i dok je vaše vozilo u području dobrog pokrivanja signala.
- Nakon što programirate daljinsko punjenje, upute se pohranjuju u vozilu i primjenjuju čak i ako je izvan područja pokrivenosti. Međutim, ako želite promijeniti upute, a vaše vozilo nema mrežu, promjene se neće uzeti u obzir.
- Svaki put kada postavljate ili mijenjate svoje postavke punjenja u MyCitroen aplikaciji, pobrinite se da je vaše vozilo u području dobrog pokrivanja signala. Nakon toga, upute će biti pohranjene u vozilu i primjenjivat će se čak i ako je izvan područja pokrivenosti.
- Ako programirate punjenje dok je aktivno prethodno pripremanje kabine, vaše će vozilo obraditi punjenje nakon što prethodno pripremanje završi.
OTKAZIVANJE PRETPLATE NA POVEZIVE USLUGE
Nakon preprodaje Vašeg vozila, povrata u dugoročni najam, uništenja, krađe ili po želji, morate nas obavijestiti putem kontakt forme kako bismo mogli pristupiti raskidu željenih ugovora. Ako se predomislite o online kupnji ugovora o usluzi, imate 14 dana da odustanete od ugovora, ako iskoristite to pravo, dobit ćete povrat novca za naručenu uslugu.
U bilo kojem od gore navedenih slučajeva, kupac mora obavijestiti PSA Automobiles SA pismenim putem Odjelu za odnose s kupcima, Case YT 227, 2/10 Bd de l'Europe, 78092, Poissy, Francuska ili putem online obrasca dostupnog ovdje .
E-ROUTES
e-ROUTES je navigacijska aplikacija za pametne mobilne uređaje namijenjena električnim vozilima, koja je kompatibilna s Android Auto i CarPlay.
Prikazuje dostupne stanice za punjenje u blizini i pomaže vam planirati putovanja, predlažući najbolje stanice za punjenje duž rute i optimalno vrijeme punjenja za svaku stanicu. Vaše planirano putovanje stalno se prilagođava okolnostima i stanju u prometu, budući da aplikacija uzima u obzir stvarne uvjete (informacije o prometu, dostupnost stanica za punjenje, vrijeme, stanje napunjenosti baterije itd.).
Kada se pretplatite na ugovor koji uključuje e-ROUTES, trebate dovršiti postupak povezivanja u MyCitroen aplikaciji. Ako ste već to učinili za neku drugu uslugu/značajku, nije potrebno ponovno ponavljati postupak.
Zatim, idite na Apple Store ili Google Play i preuzmite e-ROUTES. Odaberite Citroen, unesite svoje MyCitroen podatke za prijavu i dodirnite "Prijava" kako biste počeli koristiti e-ROUTES
Pronađite stanice za punjenje u blizini
e-ROUTES automatski detektira vrstu vašeg priključka i prikazuje stanice za punjenje u blizini (unutar radijusa od 10 km) i njihove detalje (uključujući dostupnost), čak i dok vozite bez isplaniranog putovanja.
Prilagodite postavke baterije
e-ROUTES automatski detektira razinu vaše baterije (može potrajati do 1 minute da se ažurira s najnovijim podacima, ovisno o kvaliteti vaše veze). Ručno možete mijenjati sljedeće parametre:
- Status napunjenosti baterije pri polasku
- Minimalnu razinu baterije na odredištu
- Minimalnu razinu baterije na stanici za punjenje
- Maksimalnu razinu baterije
Imajte na umu da promjena ovih postavki neće imati izravan utjecaj na vaše vozilo, jer e-ROUTES ne kontrolira punjenje vašeg vozila. Na primjer, ako postavite maksimalnu razinu baterije na 80% i ostavite vozilo da se puni preko noći, aplikacija neće spriječiti vozilo da dosegne 100%.
Prilagodite postavke navigacije
Možete odabrati izbjegavanje cestarine, trajekata ili autocesta. Također, možete aktivirati upozorenja za kamere za brzinu* i glasovno navođenje.
*Molimo vas imajte na umu da upozorenja za kamere za brzinu nisu dopuštena u Njemačkoj.
Optimizirajte svoje čekanje
Ako planirate dug put, možete promijeniti učestalost/trajanje vaših čekanja za punjenje dodirivanjem "Optimiziraj za". Možete odabrati između kraćih čekanja, dužih čekanja i najbolje rute (najefikasnije rute za smanjenje ukupnog trajanja putovanja).
Unesite odredište i planirajte svoje putovanje
Kada unesete odredište, e-ROUTES će vam prikazati stanice za punjenje na kojima biste trebali stati kako bi završili putovanje na najučinkovitiji način. Aplikacija uzima u obzir status baterije, navigaciju i postavke optimizacije, te za svako zaustavljanje prikazuje koliko dugo trebate puniti.
Također možete odabrati alternativnu rutu (kada je dostupna) ili izmijeniti postavke baterije/navigacije/optimizacije.
Kada dodirnete gumb "Kreni", dobit ćete upute koje uključuju:
- Navigaciju korak po korak
- Ograničenje brzine
- Trenutnu brzinu
- Upozorenja za kamere za brzinu (opcionalno)
- Stanje u prometu
- Glasovne upute (opcionalno)
- Pisane upute
Uspostavite Mirror Screen vezu
Da biste prikazali e-ROUTES na zaslonu vašeg vozila, trebate povezati svoj pametni telefon putem opcije Mirror Screen (Android Auto ili CarPlay).
Prvo možete planirati svoje putovanje na pametnom telefonu, a zatim uspostavite opciju Mirror Screen, ili možete prvo uspostaviti Mirror Screen, a zatim planirati putovanje na zaslonu vašeg vozila.
Za obje opcije, kada se uspostavi veza s Android Auto/CarPlay, morate odabrati e-ROUTES na zaslonu kako bi se aplikacija otvorila.
Da, možete.
Ako su oba vozila iste marke: nakon što odaberete marku i prijavite se u aplikaciju, možete promijeniti svoje odabrano vozilo dodirivanjem "Promijeni vozilo".
Ako su vozila različitih marki: odaberite marku koju želite koristiti u tom trenutku i prijavite se s odgovarajućim računom te marke. Da odaberete drugu marku vozila, odjavite se i odaberite željenu marku, prijavljujući se s odgovarajućim računom.
Ako imate poteškoću s aplikacijom, provjerite:
- Jeste li pretplaćeni na ugovor koji uključuje aplikaciju e-ROUTES
- Je li vaš pametni telefon kompatibilan s aplikacijom e-ROUTES
- Jeste li dovršili postupak povezivanja u svojoj MyCitroen aplikaciji
- Je li vaše vozilo u području s dobrom 3G/4G pokrivenošću
- Je li privatni način vašeg vozila deaktiviran
- Je li vaša e-ROUTES aplikacija ažurirana
- Je li prošlo dovoljno vremena da aplikaciji učita nove podatke (može potrajati do 1 minute da se osvježe podaci na pametnom telefonu, na primjer, status razine baterije)
- Jeste li pravilno konfigurirali značajku Mirror Screen.
Da biste saznali više o otkazivanju i raskidu ugovora o povezanim uslugama, molimo provjerite naše dodatne upute