Pogledajte sadržaj
FAQ | Često postavljena pitanja
OPĆENITO

Što je Citroen Connect?
CITROEN nudi brojne usluge koje brinu o vama. Citroen Connect je novi način da ostanete povezani i sigurni na cesti. Sustav pametnih tehnologija uvijek je dostupan za pomoć i usluge povezivanja koje pružaju sigurnost i inovacije. Citroen vam omogućuje pametnu vožnju pregledom savjeta i smjernica o prometnim uvjetima i informacijama o vozilu ili ruti. Citroen se brine za vaše opuštanje, čineći svako putovanje uzbudljivim i učinkovitim.
Koja su vozila opremljena s Citroen Connectom?
Citroen Connect dostupan je za najnovije generacije vozila proizvedenih od sredine 2019. i za sve nove modele.
Kako dobiti Citroen Connect?
Citroen Connect dostupan je kao dodatna oprema, ali i standardno s vozilima koja imaju navigaciju i s električnim vozilima. Za više detalja pogledajte cjenik ili konfigurator vozila.
Kako započeti s korištenjem Citroen Connecta?
Kada kupite Citroen Connect opremljeno vozilo, morate se registrirati i aktivirati svoje usluge na web portalu Citroen Services Store ili se registrirati putem mobilne aplikacije MyCitroen kako biste aktivirali povezane usluge. Primit ćete e-poruku na temelju vaše registracije - jednostavno kliknite na poveznicu za dovršetak procesa aktivacije.
Kako mogu pristupiti svom računu?
Nakon što je vaš račun kreiran i aktiviran, moći ćete se prijaviti i pristupiti mu putem web portala Citroen Services Store ili mobilne aplikacije MyCitroen.
Promijenio sam svoju e-mail adresu. Kako mogu promijeniti svoju e-mail adresu na svom računu?

Svoju e-mail adresu možete promijeniti u aplikaciji MyCitroen ili na računu portala Citroen Services Store.

Prijavite se sa svojom trenutnom adresom e-pošte i lozinkom, zatim idite na "Moj račun" i promijenite svoje podatke. Nova e-mail adresa automatski će se ažurirati na sva tri sučelja, aplikaciji MyCitroen portalu Citroen Services Store.

Koje su usluge dostupne uz Citroen Connect

Usluga Citroen Connect kombinira opremu ili usluge povezivanja:

  • CITROEN CONNECT ASSIST: Paket SOS & Assistance – hitni pozivi i pomoć na cesti na temelju geolokacije već je dostupan. Za električna i hibridna vozila, kao i e-REMOTE daljinski upravljač.
  • CITROEN CONNECT NAV: Citroen Connect Nav povezan je s TomTom povezanim uslugama kako bi vam pomogao da se pripremite za svoje putovanje, zatim vas vodi i optimizira vaš plan rute u stvarnom vremenu
  • CITROEN CONNECT PLAY: Citroen Connect Play zbirka je aplikacija koje možete preuzeti na svoj mobilni telefon i povezane uređaje, omogućujući vam stvaranje, dijeljenje i uživanje u širokom rasponu sadržaja. Uključuje Mirror Screen.
Jesu li sve usluge dostupne u svim vozilima?
Dostupnost usluge i pokrivenost ovisi o zemlji i vozilu. Čim otvorite račun i prijavite se na Citroen Services Store online portal povezanih usluga, možete unijeti VIN (šasije) svog vozila i dobiti informacije o tome koje će usluge biti dostupne za vaš automobil.
Mogu li imati Citroen Connect u svom trenutnom vozilu?
CitroenConnect ne može se naknadno ugraditi u vozila koja su već u proizvodnji, ali mora biti tvornički opremljen ovim sustavom povezivanja.
Moram li se registrirati za korištenje servisa Citroen Connect?

Uz izuzetak SOS-a i pomoći, morate se registrirati prije korištenja usluga povezivanja kao što je navigacija uživo. Hitni poziv i pomoć su već aktivirani kada predate svoje vozilo.

Posebni uvjeti i odredbe primjenjuju se na uslugu povezivanja.

Zašto ne mogu naručiti i aktivirati sve povezane usluge koje nudi Citroen?
Nisu sve povezane usluge koje nudi marka Citroen dostupne za sva vozila. Dostupne usluge za Hrvatsku automatski se prikazuju na ulaznoj stranici web portala Citroen Service Store

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ZAŠTITA PODATAKA


S kim Citroen Connect dijeli vaše osobne podatke i za koje svrhe?
Citroen  Connect otkriva vaše osobne podatke za svrhe i primatelje navedene u politici privatnosti https://www.citroen.hr/korisne-informacije/politika-privatnosti.html 
Koji se osobni podaci prikupljaju?
Za registraciju morate unijeti svoje ime, svoju e-mail adresu i morate kreirati lozinku. Za aktiviranje usluge morate unijeti VIN (šasiju) broj vašeg vozila. Neke će usluge također zahtijevati unos broja mobitela i adrese stanovanja
Kako mogu promijeniti svoje postavke privatnosti?
Ako vaš automobil nije opremljen navigacijskim sustavom, možete promijeniti postavke privatnosti u vozilu pritiskom na crnu servisnu tipku i SOS tipku istovremeno, najmanje 1 sekundu. Za većinu vozila s navigacijskim sustavom, možete promijeniti privatnost u izborniku postavki. Izuzetak su vozila s motorom s unutarnjim izgaranjem koja nemaju aktiviranu Povezanu navigaciju. U ovim vozilima, postavke privatnosti ne mogu se mijenjati kroz servisni izbornik, koristite crnu servisnu tipku i SOS tipku istovremeno. 
Šalje li vozilo podatke o lokaciji?
Za pružanje Usluga potrebna je vaša lokacija. Možete sakriti svoju lokaciju ili zaustaviti prijenos podataka (osim za hitne pozive) u bilo kojem trenutku konfiguracijom postavki privatnosti. Ako se predomislite, možete ponovno prilagoditi svoje postavke privatnosti kako biste otkrili svoju lokaciju. Samo u hitnim slučajevima to će biti uklonjeno kako bi se zaštitio vaš život.
Mogu li izabrati koji se podaci prikupljaju?
Vaše ime, adresa e-pošte, lozinka i VIN broj (šasije) potrebni su za otvaranje računa i aktiviranje usluga povezivanja. Za hitne pozive i kvarove nije potreban račun, oni su dostupni uz Vaš potpis uvjeta pri kupnji vozila.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

WEB PORTAL TRGOVINE USLUGA CITROEN


Što je portal trgovine Citroen servis?
Portal Citroen Services Store web je stranica za Citroen Connectivity Services. Ovdje ćete dobiti informacije o ponudi usluga, uključujući informacije o uslugama i cijenama, na portalu ćete moći upravljati podacima i postavkama vezanim uz usluge (npr. pretplata, aktivacija i kupnja usluge). Portalu Citroen Service Store možete pristupiti izravno na https://services-store.citroen.hr/  ili putem aplikacije MyCitroen..
Trebaju li biti aktivirane sve usluge u servisu Citroen?
Sve usluge moraju biti aktivirane na web portalu Citroen Service Store , uz dvije iznimke, a to su Hitni poziv (SOS) i Pomoć. Oba se automatski aktiviraju prilikom primopredaje vozila.  SOS hitni poziv i asistencija su Citroen usluge hitnog poziva i pomoći na cesti putem geolokacije vozila. U slučaju nezgode ili bilo koje druge situacije koja zahtijeva hitnu intervenciju (kvar, bolest i sl.), pozivaju odgovarajuće hitne službe. Dostupni 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu.
Mogu li dodati još vozila na profil trgovine Citroen servisa?
Da, možete dodati do 10 vozila na svoj račun. Idite na Moj profil i unesite VIN (šasija vozila) broj u poseban odjeljak. Novo vozilo bit će dodano na vaš račun.
Kako mogu obrisati svoj račun u trgovini Citroen Servisa?
Ako želite izbrisati ili promijeniti svoje podatke, prijavite se u Citroen Service Store s e-mail adresom i lozinkom koje ste naveli prilikom registracije. Zatim možete izbrisati određene podatke sa svog profila u izborniku "Moj račun". Ako želite trajno izbrisati svoj račun i sve povezane podatke, pošaljite e-mail sa svojim zahtjevom na:  privacyrights-citroen@mpsa.com .  Imajte na umu da će brisanje vašeg računa Citroen Services Store također izbrisati vaš račun aplikacije MyCitroen.
Mogu li vozilo kupljeno u inozemstvu dodati na svoj račun u servisima Citroen?
Da, samo trebate unijeti VIN (šasija vozila) broj. 
Hoće li novi vlasnik imati pristup mojim osobnim podacima ako prodam svoje vozilo?
Ako prodate svoje vozilo, da. Ukoliko ne želite da novi vlasnik pristupi Vašim osobnim podacima, možete raskinuti ugovor kontaktiranjem Službe za kontakt sa korisnicima i podnošenjem zahtjeva za brisanje podataka ili promjenu vlasništva.
Što se događa nakon 3 godine kada povezana navigacija prestane biti besplatna?
Nakon ovog gore navedenog razdoblja od 3 godine, Usluge će se automatski prekinuti. Nakon svakog ugovornog razdoblja korisnik može produžiti pretplatu na uslugu za 12 (dvanaest) ili 36 (trideset šest) mjeseci uz uplatu dodatnog iznosa.
Nakon isteka rok valjanosti, ugovor se automatski obnavlja uz plaćanje ili se moram ponovno pretplatiti?
Ne, ugovor se ne obnavlja automatski. Kupac sklapa ili obnavlja pretplatu na usluge na web stranici Citroen Service Store . Ako kupac ne obnovi ugovor/pretplatu za povezane usluge (internetski promet, web usmjeravanje, vremenska prognoza itd.), one više neće biti dostupne..
Što se događa ako prodam vozilo prije isteka ugovora za povezanu navigaciju?
U slučaju prodaje vozila kupac može ugovor prenijeti na kupca, treću osobu uz plaćanje ili bez naknade, a usluge se zatim prenose za ostatak razdoblja na novog kupca. Kao uvjet za nastavak pružanja usluga, Kupac je suglasan obavijestiti kupca vozila da je vozilo opremljeno navigacijskim sustavom, uključujući mogućnost geolokacije vozila, otkrivanje glasovnih podataka, važeći način uspostavljanja veze i, općenito , uvjete korištenja usluga i pružanje povezanih dokumenata kupcu.  Napomena: ovaj postupak se ne odnosi na prijenos ugovora na novog korisnika usluge e-Remote. Za e-Remote, novi korisnik se mora sam pretplatiti na uslugu.
Kako mogu aktivirati usluge?
Za aktivaciju usluga idite na web portal i prijavite se na svoj račun. Ako još niste kreirali račun, možete otvoriti račun na portalu ili se registrirati ovdje . 
Kako napraviti račun na portalu trgovine Citroen?
 Ako već koristite aplikaciju MyCitroen, možete se prijaviti s istim podacima. Ako ste novi korisnik, kreirajte račun na web portalu Citroen Service Store . Za kreiranje računa potreban vam je identifikacijski broj vozila, broj šasije (VIN). Klikom na "Kreirajte " otvarate obrazac za registraciju, gdje upisujete potrebne podatke za sklapanje pretplate, potvrđujete predaju podataka. Pojavit će se poruka za potvrdu stvaranja vašeg računa. Primit ćete e-poruku za potvrdu vašeg računa. Odaberite e-poštu u svom sandučiću i kliknite na "aktiviraj moj račun". Imate 6 dana da potvrdite svoju pretplatu, nakon čega će vaši osobni podaci biti izbrisani i morat ćete ponovo kreirati novi račun. Nakon što je vaš račun potvrđen i aktiviran, prijavite se na portal Citroen Services Store sa svojim podacima (e-mail i lozinka koju ste dobili prilikom registracije).
Kako mogu otkazati uslugu?
Za otkazivanje usluge obratite se korisničkoj službi. Podatke za kontakt možete pronaći na kraju odjeljka s često postavljanim pitanjima. Služba za korisnike prima vaš zahtjev i obrađuje vaš zahtjev. Za više informacija o uvjetima i ostale informacije u vezi otkazivanja, molimo provjerite Opće uvjete pojedine usluge (Connected Navigation ili e-Remote daljinsko upravljanje). Kako bi ostvario pravo na povlačenje, kupac mora obavijestiti Proizvođača o svojoj odluci o povlačenju iz Ugovora jasnom izjavom (npr. pismom poslanim redovnom poštom ili e-poštom). Kupac može koristiti obrazac za raskid ugovora koji se nalazi ovdje .  Imajte na umu da brisanje vozila s vašeg profila ne rezultira otkazivanjem usluge.
Promijenio sam svoju e-mail adresu. Kako mogu promijeniti svoju e-mail adresu na svom računu?
Svoju e-mail adresu možete promijeniti na  web portalu Citroen Service Store  ili u aplikaciji MyCitroen. Prijavite se sa svojom trenutnom adresom e-pošte i lozinkom, zatim idite na "Moj profil" i promijenite svoje podatke.
Zaboravio sam lozinku za pristup računu trgovine Citroen servis. Kako da ga obnovim?
Na početnoj stranici Citroen Service Store kliknite "Zaboravljena lozinka". Ispunite e-poštu priloženu vašem računu, a zatim kliknite "U redu". Novu lozinku ćete dobiti putem e-pošte. Nova lozinka također će funkcionirati za pristup mobilnoj aplikaciji MyCitroen.
Što se događa ako izbrišem svoje vozilo iz servisa Citroen?
Nakon uklanjanja vozila u Citroen Services Store, nećete moći vidjeti svoje aktivne ugovore niti se pretplatiti na povezanu uslugu. Međutim, brisanje vozila ne utječe na vaše aktivne usluge ili ugovore. Uklanjanjem vozila iz Citroen servisne trgovine brišu se i podaci o vozilu u aplikaciji MyCitroen.
Hoću li dobiti obavijest o isteku ugovornog razdoblja o uslugama?
Ne. Kupac sklapa ili obnavlja pretplatu na uslugu na web stranici Citroen Service Store
Što se događa ako se više ne želim pretplatiti na uslugu povezane navigacije nakon 3 godine jer usluga više nije besplatna?
Ako ne obnovite ili obnovite ugovor/pretplatu za usluge connected navigacije (internetski promet, mrežno usmjeravanje, vremenska prognoza itd.), one više neće biti dostupne i moći ćete koristiti samo funkcije koje pruža tvornička- instalirana navigacija.
Moram li plaćati usluge u servisu Citroen?
Uz Citroen Connect usluge su besplatne 10 godina i imate mogućnost kupnje usluga na temelju svoje potražnje i dostupnosti. Usluge koje su uključene i bez dodatnog plaćanja su npr. SOS hitni poziv i pomoć, informacije o vozilu, upravljanje putovanjem i vožnjom, e-Daljinski upravljač itd. Connected Navigation Pack (Live Navigation) uključen je besplatno prve 3 godine. 
Kako mogu kupiti usluge?
Usluge možete kupiti na portalu Citroen Service Store. Prijavite se sa svojim imenom i lozinkom koju ste kreirali, a ako to već niste učinili, dodajte vozilo na svoj profil unosom VIN broja (šasije). Prikazat će se dostupne usluge za vaše osobno vozilo. Stoga možete odlučiti aktivirati ili kupiti usluge online. Kada se odlučite za kupnju usluge, od vas će se tražiti da unesete podatke o svojoj kreditnoj kartici kako bi kupnja bila uspješna. Nakon kupnje vidjet ćete da je usluga dodana na vaš profil.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

MYCITROEN MOBILNA APLIKACIJA


Što je aplikacija MyCitroen?
Ova besplatna aplikacija (kompatibilna sa svim modelima vozila Citroen) omogućuje vam da budete povezani s vašim vozilom (ovisno o kriterijima). Aplikacija MyCitroen omogućuje vam da ostanete povezani sa svojim vozilom i pristupite njegovim informacijama. Dovoljna je jednostavna registracija da imate svoj osobni prostor. Morat ćete unijeti svoje vozilo kako bi vam aplikacija ponudila odgovarajuće usluge. Aplikacija MyCitroen kompatibilna je samo s iOS pametnim telefonima (verzija 12 i novije) i Android pametnim telefonima (verzija 7 i novije). Za korištenje svih značajki bit će potreban minimalni podatkovni paket od 500 MB.  Ovisno o vrsti vašeg vozila (termički, električni, hibridni) i njegovoj podobnosti za uslugu, aplikacija vam omogućuje pristup raznim funkcijama, kao što su praćenje vaše vožnje i razine potrošnje goriva ili električne energije, naručivanje usluge, pristup korisnički priručnik, upravljanje na daljinu itd.
Kako mogu preuzeti i instalirati aplikaciju MyCitroen?
Aplikacija je dostupna za preuzimanje na Google Playu i Apple App Storeu. Aplikaciji ćete moći pristupiti tek nakon preuzimanja.
Kako mogu obrisati vozilo iz MyCitroen aplikacije?
Idite na svoj MyCitroen račun. Jedno ili više vozila možete ručno izbrisati klikom na "Moje vozilo", "Upravljanje mojim vozilima". Zatim u odjeljku "Odaberi svoje vozilo" kliknite "Izbriši ovo vozilo". Svako brisanje vozila u aplikaciji MyCitroen bit će izbrisano i u profilu Vašeg Citroen Service Store računa
Znači li brisanje MyCitroen aplikacije gubitak spremljenih podataka?
Nakon deinstalacije aplikacije MyCitroen, svi podaci koji se odnose na vaše vozilo (GPS pozicije, upozorenja o održavanju, prijeđena putovanja itd.) bit će trajno izbrisani. S druge strane, svi podaci koji se odnose na vaš profil bit će arhivirani na preporučeno razdoblje od 2 godine, a zatim će biti anonimizirani ili izbrisani.
Lokacija vozila nije ispravno prikazana. Koji je razlog?
Vozilo automatski šalje informacije na temelju stvarnog stanja na pametni telefon i aplikaciju MyCitroen. Ako dijelite vozilo s drugim ljudima, status zadnjeg vozača dostupan je na vašem pametnom telefonu i u aplikaciji MyCitroen.
Kako otkazati pretplatu ili raskinuti pretplatu na MyCitroen?

Možete se odjaviti iz MyCitroen:

  • Na web portalu Citroen Service Store idite na "MOJ RAČUN", "MOJI OSOBNI PODACI", na dnu stranice kliknite na "ODJAVA".
  • U aplikaciji MyCitroen preko ikone "Osobe/Profil", "Postavke", a zatim klikom na "Odjava". Ako odustanete, više nećete moći primati informacije vezane uz upravljanje vašim ugovorima.

 

Ako također želite deinstalirati aplikaciju MyCitroen, to možete učiniti izravno na svom pametnom telefonu. Svi podaci koji se odnose na vaše vozilo (GPS položaji, upozorenja o održavanju, prijeđena putovanja itd.) bit će trajno izbrisan

Na kojim mobilnim uređajima je dostupna aplikacija MyCitroen?
Aplikacija MyCitroen besplatna je mobilna aplikacija, kompatibilna s iOS 12 ili novijim i Android 7 ili novijim, a namijenjena je korisnicima za njihovu osobnu upotrebu.
Kako kreirati i upravljati svojim MyCitroen računom?

Zahvaljujući vašem MyCitroen računu, imate jednostavan pristup:

  • MyCitroen mobilne aplikacije
  • Portal Citroen Service Store
Koji se podaci o mojem vozilu prikazuju u aplikaciji MyCitroen?                
Čim se Bluetooth mobitel poveže s vozilom i već ste preuzeli aplikaciju MyCitroen na svoj telefon, bit ćete obaviješteni o kilometraži, razini goriva i prosječnoj potrošnji goriva. Aplikacija također pruža informacije o geolokaciji vašeg vozila (ako je GPS uključen). Također ćete dobiti podsjetnik za sljedeće održavanje vašeg vozila i obavijest ako se otkriju tehnički problemi. Također možete pristupiti korisničkom priručniku - digitaliziranom i praktičnom korisničkom priručniku za vaše vozilo. Također i druge informacije poput novosti, ažuriranja karte (ako je vozilo opremljeno navigacijom), itd.
Jesu li podaci o mojem vozilu i vožnjama vidiljivi u servisu Citroen?
Ne, ali ovim podacima možete pristupiti u mobilnoj aplikaciji MyCitroen.
Može li me aplikacija voditi do mog vozila?
Da, aplikacija MyCitroen nudi navođenje vašem vozilu i informacije o zadnjoj udaljenosti, čak i ako je vaše odredište u pješačkoj zoni ili ste parkirali automobil.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

HITNI POZIVI SOS I POMOĆ


Kako se hitni poziv automatski pokreće?
Hitni poziv automatski se aktivira u slučaju prometne nesreće. Aktiviranjem zračnih jastuka ili zatezača sigurnosnih pojaseva, uspostavlja se izravna i trenutna glasovna veza 112 (24/7) s odgovarajućom javnom sigurnosnom službom
Gdje me povezuje funkcija hitnog poziva?
Hitni poziv uvijek se preusmjerava na najbliži lokalni centar za hitne pozive / punkt za javnu sigurnost. Ovisno o prirodi hitnog slučaja, kontaktirat će odgovarajuću hitnu službu ili odjel.
Kako će se koristiti podaci koje šalje vozilo?
Podatke će koristiti spasilačke snage u slučaju izvanredne situacije ili situacije opasne po život ili spasilački tim u slučaju tehničkog kvara, s ciljem što učinkovitije i brže pomoći.
Što ako slučajno pritisnem crveni SOS gumb?
Ponekad se takve stvari dogode, nema problema. Ako ste slučajno pritisnuli gumb, možete ga izravno pritisnuti drugi put da prekinete poziv, inače ste povezani i možete objasniti situaciju odgovornom agentu.
U kojim situacijama mogu pritisnuti crnu tipku servis Citroen?    
Poziv u slučaju kvara možete koristiti u slučaju kvara vozila uzrokovanog kvarom na mehaničkim dijelovima ili električnoj opremi. Ovo se također odnosi na štetu nastalu nesrećom, gubitkom snage baterije i kvarom ključa.
Radi li uvijek funkcija SOS/Pomoći?
Hitni poziv i poziv u slučaju kvara odnosi se na bežične komunikacijske mreže i satelitske sustave za pozicioniranje. U slučaju da se nalazite u udaljenom području gdje značajka za hitne slučajeve ili kvar možda nema signal, to može uzrokovati da značajka ne radi.
Funkcija hitnog poziva/Pomoći na cesti radi kad je vozilo parkirano i isključeno?

Hitni poziv možete pokrenuti pritiskom na crvenu SOS tipku u vozilu, a poziv u kvaru pritiskom na crnu servisnu tipku. To je moguće i kada je vozilo ugašeno.

Automatski hitni poziv aktivira se ako se aktiviraju zračni jastuci i zatezači sigurnosnih pojaseva. Ovaj automatski poziv radi samo kada je vozilo upaljeno.

Mogu li koristiti crveni SOS gumb i u druge svrge, npr kad mi treba savjet ili informacija?
Ne, ovo se odnosi samo na hitne slučajeve kao što su nesreće, hitni medicinski slučajevi ili situacije opasne po život. Korištenje crvenog SOS gumba u druge svrhe može biti kažnjivo.
Koji se podaci šalju iz mog vozila?
Kao i kod Hitnog poziva, šalje se "Minimalni skup podataka" standardiziran od strane Europskog odbora za standardizaciju, koji uključuje točnu lokaciju mjesta nesreće, identifikacijski broj vozila VIN (šasija), tip vozila, vrstu goriva, vremensku oznaku, kao i smjer vožnje. To je posebno važno na autocestama s odvojenim trakovima. Za Breakdown Call šalju se i dodatne informacije o vozilu, koje su korisne spasilačkom timu, kako bi pružili učinkovitu pomoć.
Mogu li prilagoditi koje podatke vozilo šalje?
Postavke privatnosti možete prilagoditi u svom vozilu. Međutim, o infotaiment sustavu ovisi hoćete li ograničiti geolokaciju ili cijeli skup podataka potrebnih za Poziv pomoći na cesti.
Mogu li se ručno pokrenuti hitni pozivi?
Hitni poziv možete pokrenuti i ručno dugim pritiskom na crveni SOS gumb. Može se koristiti u slučaju nesreće i trebate pomoć ili ako vidite nesreću u kojoj je potrebna pomoć.
Koji se podaci šalju iz mog vozila?
Za hitni poziv šalje se "minimalni skup podataka" standardiziran od strane Europskog odbora za standardizaciju, koji uključuje točnu lokaciju mjesta nesreće, način aktiviranja (automatski ili ručni), identifikacijski broj vozila Vin (šasija) , tip vozila, način skladištenja goriva, vrijeme (sat nezgode) i smjer kretanja. Potonje je posebno važno na autocestama s odvojenim trakovima
U kojim hitnim slučajevima mogu pritisnuti SOS tipku?
Funkcija hitnog poziva može vam pomoći u svakoj mogućoj hitnoj ili po život opasnoj situaciji u vozilu. Bilo da imate nesreću, trebate liječničku pomoć ili vidite nesreću na cesti i želite upozoriti hitnu službu, samo pritisnite crvenu SOS tipku dulje od 2 sekunde kao da birate 112 na telefonu i dobit ćete odgovor putem lokalni telefonski broj 112 za javnu sigurnost.
Radi li funkcija hitnog poziva i s parkiranim isključenim vozilom?
Hitni poziv možete pokrenuti pritiskom na crvenu SOS tipku u vozilu, a poziv pomoći na cesti pritiskom na crnu servisnu tipku. To je moguće i kada je vozilo ugašeno.  Automatski hitni poziv aktivira se ako se aktiviraju zračni jastuci i zatezači sigurnosnih pojaseva. Ovaj automatski poziv radi samo kada je vozilo upaljeno.
Mogu li crnu servisnu tupku kod marke Citreon koristiti i u druge svrhe koje nisu vezane uz kvar?
Crni servisni gumb može se koristiti samo u slučaju kvara. U centru za pomoć u slučaju kvara druge usluge neće biti dostupne.
Kako se financira funkcija pomoći na cesti Citroen assistance?

Ako je vaše vozilo među vozilima za koje je osigurano takvo pokriće na određeno razdoblje i ako su ispunjeni uvjeti police Citroen Assistance pomoći na cesti, konzultant će na vašu lokaciju poslati stručni tim koji će besplatno popraviti kvar. Međutim, ukoliko vaše vozilo nije jedno od vozila kod kojih je takvo pokriće omogućeno i ne ispunjava uvjete police Citroen asistencije pomoći na cesti, kupac snosi troškove pružatelja.

U svakom slučaju, telefonski poziv centru za pomoć na cesti je besplatan.

Što se događa ako ne mogu razgovarati s agentom javne ambulante ili ako me ne razumije?
Hitni poziv preusmjerava se na najbliži centar za hitne slučajeve / punkt javne hitne službe. Agent hitne pomoći govorit će na lokalnom jeziku. U svakom slučaju kada putnik ne može govoriti ili ga se može razumjeti zbog ozljeda, na primjer, šalje se 'minimalni skup podataka' i hitne službe bit će poslane na lokaciju vozila. Ako agent ne govori vaš jezik, možete pokušati razgovarati na engleskom.
Kako radi funkcija poziva za pomoć na cesti (asistenciju)?
Kada pritisnete crni servisni gumb (pored crvenog SOS gumba) dulje od 2 sekunde, bit ćete povezani s centrom za pomoć na cesti u zemlji u kojoj je vaše vozilo prvi put registrirano (domaća država). Ako se kvar dogodi izvan vaše zemlje, pružatelj usluge pomoći na cesti u vašoj zemlji organizirat će pomoć od pružatelja pomoći u blizini vaše lokacije.
Koji se podaci šalju iz mog vozila?
Kao i kod Hitnog poziva, šalje se "Minimalni skup podataka" standardiziran od strane Europskog odbora za standardizaciju, koji uključuje točnu lokaciju mjesta nesreće, identifikacijski broj vozila VIN (šasija), tip vozila, vrstu goriva, vremensku oznaku, kao i smjer vožnje. To je posebno važno na autocestama s odvojenim trakovima. Za Breakdown Call šalju se i dodatne informacije o vozilu, koje su korisne spasilačkom timu, kako bi pružili učinkovitu pomoć.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

CONNECTED NAVIGATION PACK


Koje usluge omogućuje connected navigation pack?
Connected Navigation Pack usluga povezivanja uključuje promet uživo, lokacije benzinskih postaja i cijene goriva, informacije o parkirnim mjestima i dostupnosti, online pretraživanje točaka interesa i informacije o vremenu. Za električna vozila interesne točke također uključuju lokacije i informacije o javnim punionicama.
Što na karti znače ulice odjeljene bojama? Što je prikazano na karti osim prometnih informacija?
Tijek prometa prikazan je na karti navigacijskog sustava. Ulice su označene bojama od žute do tamnocrvene. Što je boja tamnija, to je više prometa na cesti. Mogu se prikazati i druge informacije ako su dostupne, kao što su zatvorene ceste ili radovi na cesti.
Gdje mogu dobiti ažuriranje karte za moju Citroen navigaciju?
Ažuriranja karti mogu se preuzeti na web stranici https://www.citroen.hr/usluge-i-financiranja/map-update.html ili dobiti kod vašeg lokalnog partnera Citroena. Oni su besplatni ako je vaše vozilo proizvedeno 1. srpnja 2015. ili kasnije i ako ispunjava uvjete. Ako nije dostupan za vaše vozilo, obratite se za pomoć ovlaštenom servisu Citroen.
Odnose li se informacije o prometu na moju rutu automatski?
Za izračun rute i predviđenog vremena dolaska u obzir se uzima prometna situacija. Vozač mora prihvatiti skretanje
Koje informacije pruža vremensko izvješće?
Usluga Weather Information pruža informacije o trenutnim vremenskim uvjetima na ruti, na odredištu ili odabranim lokacijama, uključujući prognozu temperature zraka. Vremenski uvjeti se prikazuju kao ikone koje ovise o razini zumiranja. Imate pregled 5-dnevne vremenske prognoze za određeni grad.
Koje podatke pruža servis o lokaciji benzinskih servisa?
Ova usluga omogućuje pristup informacijama o cijenama goriva u stvarnom vremenu. To omogućuje vozaču da odabere najbližu i najprikladniju servisnu postaju. Cijene goriva dostupne su samo za benzinske postaje koje sudjeluju u sustavu izvješćivanja.
Što znači pretraga POI točki po zanimljivosti online?
Online POI pretraživanje vam pomaže da brzo pronađete točku koju želite posjetiti prikazujući najnovije online informacije. Možete pretraživati ​​po kategoriji ili nazivu, a možete jednostavno odabrati točku interesa kao odredište vašeg navigacijskog sustava.
Moj GPS sustav ne može pronaći adresu unesenu u brzom pretraživanju

Ako se željena adresa ne može pronaći u "klasičnom traženju", na raspolaganju je učinkovitiji način "brzog pretraživanja" FTS (free text search).  Za informacije, pod "Traži" na vrhu ekrana, pronaći ćete povijest starih pretraživanja. Slijedite korake u nastavku (ovisno o zaslonu vašeg vozila):

  • Pritisnite "Traži" na navigacijskom zaslonu.
  • Bit ćete preusmjereni na virtualnu tipkovnicu. Po želji unesite punu adresu ili naziv POI točke koju tražite.
Kako da pokrenem navigacijski sustav da me uputi na parkirno mjesto?
Odabranu garažu možete jednostavno odabrati kao odredište u svom navigacijskom sustavu jednim klikom na navigacijski simbol. Informacije o parkiranju dostupne su samo za garaže koje sudjeluju u sustavu izvješćivanja.
Koliko su dugo usluge uključene u moj navigacijski sustav?
Usluge su uključene za prve 3 godine. Nakon tog roka uslugu možete ponovno naručiti u Citroen servisu. Usluge se temelje na bežičnim komunikacijskim mrežama i satelitskoj mreži Global Positioning System ("GPS"). Nisu sve usluge dostupne svugdje, osobito u udaljenim ili zatvorenim područjima, a ne na svim vozilima. Usluge su ograničene čimbenicima izvan naše kontrole. 
Za koje ulice su dostupne online informacije o prometu?
Citroen Connected Navigation usluga pruža fleksibilnu i besprijekornu pokrivenost cestovne mreže i omogućuje da informacije budu dostupne samo za one cestovne trake koje su relevantne za vaše putovanje.
Koje su prednosti usluge connected navigation pack?
Uz pomoć navigacijskog sustava Citroen Connected vaš automobil pronalazi najbolju rutu u stvarnom vremenu na temelju prometnih informacija. Ova usluga pruža točne informacije o prometu uz fleksibilnu i besprijekornu mrežnu pokrivenost. Prometne informacije poboljšavaju planiranje rute, posebno za duža putovanja, i točnost procijenjenog vremena dolaska. Točnost osigurava više od 500 milijuna povezanih uređaja i više od 5 milijardi mjerenja prometa dnevno. Vozač dobiva upozorenja o nesrećama, a karta pruža informacije o prometu samo za trake koje su relevantne za vaše putovanje. Prometna traka s desne strane sažeto i jasno strukturirano informira o svim nesrećama na putu, kao i o kašnjenjima i predviđenom vremenu dolaska.
Uzima li u obzir navigacijski sustav vremenske uvjete za izračun rute?
Ne, vremenska prognoza se ne uzima u obzir za izračun rute ili predviđenog vremena dolaska.
Koje su prednosti servisa informiranja o parkirnim mjestima?
Usluga Informacija o parkiranju pruža vam ažurne informacije o raspoloživosti parkirnih mjesta, uključujući informacije o slobodnim mjestima za mnoge garaže. Dodatne informacije poput radnog vremena, cijena, načina plaćanja ili bilo kakvih ograničenja pomažu u određivanju najbolje lokacije oko vozila, na putu ili na odredištu. Nastojimo vam pružiti ažurne informacije, ali u nekim slučajevima može doći do odstupanja zbog stvari koje su izvan naše kontrole.
Mogu li dobiti informacije o svim vrstama goriva?
Na svakoj benzinskoj postaji možete se informirati o svim vrstama goriva. U postavkama možete unaprijed odabrati vrstu goriva vašeg vozila, tako da će se cijena goriva prikazana na karti prilagoditi tome.
Koje nam podatke pruža online servis pretraživanja zanimljivosti?
Usluga pruža najnovije i najkorisnije informacije o odabranoj točki interesa, kao što su broj telefona, adresa, radno vrijeme i kratki opis, ako je dostupan. Također imate opciju spremanja točke interesa na svoj popis adresa. 
Koliko se često ažuriraju prometne informacije?
Informacije se ažuriraju otprilike svake 2 minute.
Kako da pokrenem navigacijski sustav do sljedeće benzinske pumpe?
Jednim klikom na navigacijski simbol u navigacijskom sustavu jednostavno možete odabrati benzinsku postaju kao odredište.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

REMOTE CONTROL


Što je remote control?

Remote Control je usluga koja vam omogućava daljinsko upravljanje nekim funkcijama vašeg vozila pomoću aplikacije MyCitroen.

Pomoću vašeg pametnog telefona moći ćete provjeriti status zaključanosti vašeg vozila, zaključavati i otključavati vrata, upaliti vanjska svjetla i upotrijebiti trubu (na primjer, za lociranje vašeg vozila). Više informacija možete pronaći na SAMS

Gdje mogu saznati cijene i pretplatiti se na uslugu?

Sve informacije o cijenama i uvjetima pretplate možete pronaći na SAMS platformi

Prijavite se na stranicu sa svojim MyCitroen računom i odaberite svoje vozilo.

Kliknite na ponudu koja odgovara vašoj situaciji:

a) Ako ste naručili svoje novo vozilo od 01.04.2023 nadalje, možete pristupiti Remote Control usluzi kao dijelu Connect PLUS paketa. Stoga, kliknite na “Connect PLUS” da biste saznali više o ovoj ponudi: funkcije remot control će se pojaviti kao skup značajki koje vam omogućuju da “Zaključate i otključate vrata daljinski iz MyCitroen aplikacije” i da “Upalite svjetla i aktivirate sirenu pomoću MyCitroen aplikacije”.

NAPOMENA: Ako ste aktivirali Connect PLUS prije nego što je Remote Control lansiran u vašoj zemlji, pojavit će se drugi Connect PLUS paket koji sadrži samo ovu značajku (kad postane dostupna).

b) Ako ste naručili svoje vozilo prije tog datuma, možete pristupiti Remote Control usluzi kao pojedinačnoj usluzi.

Kako se mogu odjaviti od usluge remote control?
Za informacije o otkazivanju i raskidu ugovora o povezanim uslugama, molimo provjerite na dnu stranice.
Je li moje vozilo kompatibilno s uslugom remote control?

Možete provjeriti je li vaše vozilo kompatibilno putem MyCitroen aplikacije. Da biste to učinili:

  • Otvorite aplikaciju, prijavite se sa svojim MyCitroen računom i odaberite svoje vozilo.
  • Dodirnite ikonu vozila.
  • Dodirnite “Povezane usluge (Connected Service)”.
  • Ako se “Remote Control” pojavljuje među “dostupnim uslugama”, to znači da je vaše vozilo kompatibilno i da je usluga već dostupna u vašoj zemlji.
Već imam ugovor koji uključuje remote control. Kako ga mogu početi koristiti?
Da biste počeli koristiti ovu povezanu uslugu, morate završiti postupak povezivanja između svog pametnog telefona i vozila. Vaša MyCitroen aplikacija će vas voditi kroz cijeli proces.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

E-REMOTE


Što je e-remote?
e-Remote nudi jedinstveno iskustvo udobnosti u obliku raznih učinkovitih funkcija koje nisu dostupne samo tijekom vožnje. E-Remote Control je besplatna usluga dostupna za nova električna i plug-in hibridna vozila. Usluga e-Remote dostupna je samo u mobilnoj aplikaciji MyCitroen. Aplikacija MyCitroen omogućuje vam da u svakom trenutku provjerite stanje napunjenosti i domet vašeg vozila. Ako je vaše vozilo spojeno na stanicu za punjenje, punjenjem možete upravljati i na daljinu. Više informacija na: https://www.citroen.hr/
Kako mogu daljinskim putem zakazati ili odgoditi punjenje?
Kada je automobil priključen na napajanje, punjenje obično počinje odmah (ili nakon aktivacije mjesta za punjenje). Nakon toga možete prijeći na naknadno punjenje u mobilnoj aplikaciji MyCitroen (ako ste na web portalu Citroen Services Store aktivirali funkciju e-Remote) koja će prekinuti sesiju punjenja do odabranog vremena.
Što je daljinsko punjenje?
Funkcija e-Remote / daljinskog punjenja omogućuje daljinsko postavljanje i početak punjenja vozila ako je spojeno na stanicu za punjenje. Također se možete prebaciti s trenutnog punjenja na odgođeno punjenje i obrnuto. Odgođeno punjenje također se može aktivirati pritiskom na posebnu tipku na utoru za punjenje. Ne brinite, aplikacija će vas obavijestiti kada je baterija puna ili ako se prestane puniti.
Što je daljinsko punjenje?
Funkcija e-Remote / daljinskog punjenja omogućuje daljinsko postavljanje i početak punjenja vozila ako je spojeno na stanicu za punjenje. Također se možete prebaciti s trenutnog punjenja na odgođeno punjenje i obrnuto. Odgođeno punjenje također se može aktivirati pritiskom na posebnu tipku na utoru za punjenje. Ne brinite, aplikacija će vas obavijestiti kada je baterija puna ili ako se prestane puniti.
Kako mogu planirati ili odgoditi punjenje?
Kada je automobil priključen na napajanje, punjenje obično počinje odmah (ili nakon aktivacije mjesta za punjenje). Zatim možete prijeći na odgođeno punjenje u mobilnoj aplikaciji MyCitroen, koja će prekinuti sesiju punjenja do odabranog vremena.
Mogu li daljinski zaustaviti punjenje vozila?
Da, putem usluge e-Remote i mobilne aplikacije MyCitroen. Kada prijeđete na programirano punjenje, punjenje će se zaustaviti do programiranog vremena.
Da li vozilo mora bizi zaključano prilikom programiranja grijanja/hlađenja?
Da. Programiranje ili unaprijed podešavanje hlađenja/grijanja u vozilu moguće je samo kada je vozilo zaključano. Kada otključate vozilo, programirana postavka klime će se prekinuti.
E-daljinski i posebni uvjeti za hibridna vozila prilikom programiranja grijanja/hlađenja
Početak grijanja ili hlađenja vašeg vozila prekinut će proces punjenja koji je u tijeku. Punjenje se nastavlja nakon završetka regulacije temperature, ako stanica za punjenje to dopušta. Ako razina napunjenosti baterije padne ispod 20%, a vozilo nije na stanici za punjenje, funkcija grijanja i hlađenja vozila neće biti dostupna
E-daljinski i posebni uvjeti za hibridna vozila prilikom programiranja grijanja/hlađenja
Početak grijanja ili hlađenja vašeg vozila prekinut će proces punjenja koji je u tijeku. Punjenje se nastavlja nakon završetka regulacije temperature, ako stanica za punjenje to dopušta. Ako razina napunjenosti baterije padne ispod 20%, a vozilo nije na stanici za punjenje, funkcija grijanja i hlađenja vozila neće biti dostupna
Kako mogu upravljati punjenjem vozila u aplikaciji MyCitroen?

Ako imate važeći ugovor koji uključuje E-Remote (funkcije daljinskog upravljanja za električna i plug-in hibridna vozila), možete koristiti aplikaciju MyCitroen za upravljanje punjenjem vozila. Za to vaše vozilo mora biti povezano s aktivnom stanicom za punjenje.

 

VREMENSKO ODGOĐENO PUNJENJE

 

U aplikaciji možete odabrati želite li s punjenjem vozila početi odmah ili ga odgoditi. Na početnoj stranici aplikacije kliknite "Dopuni". "Instant charging" je način punjenja koji se aktivira prema zadanim postavkama kada vozilo spojite na električnu mrežu. Ako želite nadoplatu izvršiti kasnije, odaberite "vremenski odgođena nadopuna" i postavite datum koji vam najviše odgovara. Ako ne navedete vrijeme, punjenje će početi u ponoć. Također se možete prebaciti na vremenski odgođeni način punjenja pritiskom na posebnu tipku na poklopcu konektora za punjenje (ako želite, tada možete prebaciti na "instant punjenje" u aplikaciji).  Dobit ćete obavijest kada je vozilo u potpunosti napunjeno ili ako se punjenje neplanirano prekine.

 

OGRANIČENJE NAKNADE

 

Za određena vozila možete postaviti da se punjenje zaustavi na određenoj razini baterije, skraćujući vrijeme punjenja i potencijalno poboljšavajući učinkovitost i trajnost baterije. Ako je ova kompatibilna opcija dostupna za vaše vozilo, bit će prikazana u odjeljku "Punjenje" aplikacije MyCitroen i također na zaslonu osjetljivom na dodir vozila. Imajte na umu da se ovo ograničenje ne odnosi na brzo punjenje istosmjernom strujom.

 

VAŽNA OBAVIJEST

 

Kako biste dobili najnovije informacije o statusu napunjenosti, trebali biste uvijek osvježiti početnu stranicu aplikacije kada telefon ima stabilnu internetsku vezu i kada se vozilo nalazi u području s dobrom pokrivenošću. Kada želite postaviti ili promijeniti postavke punjenja u aplikaciji MyCitroen, provjerite nalazi li se vaše vozilo u području s dobrom pokrivenošću. U tom će slučaju biti pohranjeni u vozilu i vrijedit će čak i ako vozilo vozi izvan područja pokrivenosti. Ako postavite punjenje dok je predkondicioniranje uključeno, vozilo će to uzeti u obzir kada predkondicioniranje završi. 

Odgođeno punjenje

Možete odlučiti putem svoje aplikacije želite li da se vaše vozilo odmah puni ili da odgodite punjenje. Na početnoj stranici aplikacije dodirnite "Punjenje".

 

  • "Trenutačno punjenje" način je punjenja koji se prema zadanim postavkama odvija kada je vozilo uključeno u struju.
  • Ako želite odgoditi punjenje, odaberite “odgođeno punjenje” i programirajte ga za vrijeme kada vam najviše odgovara. 
  • Ako ne definirate vrijeme, punjenje će početi u ponoć. Također se možete prebaciti na način odgođenog punjenja pritiskom na namjenski gumb na otvoru za punjenje vašeg vozila (tada, ako želite, možete prebaciti na "trenutačno punjenje" iz aplikacije)

 

Primit ćete obavijest kada je vaše vozilo u potpunosti napunjeno ili ako se dogodi neplanirani prekid punjenja.

Koje su informacije i funkcije dostupne za moje električno vozilo e-remote putem?
Uz aplikaciju i e-Remote također možete daljinskim putem postaviti temperature i klima uređaj, što vam omogućuje grijanje ili hlađenje unutrašnjosti prije ulaska u vozilo. Za još veću učinkovitost ovu funkciju možete aktivirati tijekom punjenja vozila. Na taj način će se povećati domet baterije korištenjem napajanja iz punjača umjesto baterije.
Koje su informacije i funkcije dostupne za moje električno vozilo e-remote putem?

Usluga e-Remote dostupna je samo u mobilnoj aplikaciji MyCitroen. Uslugu aktivirate putem web portala Citroen Service Store. Usluga e-Remote zahtijeva sigurnosnu provjeru autentičnosti za identifikaciju korisnika. Slijedite donje upute za provođenje potpune provjere autentičnosti.

 

Preuzmite mobilnu aplikaciju MyCitroen i kreirajte račun:

  • unesite broj šasije
  • odaberite opciju "Vozilo", a zatim opciju "Servis"
  • odaberite željenu uslugu s popisa dostupnih povezanih usluga
  • pretplatite se na uslugu (preusmjerava vas na web portal Citroen Service Store)
  • puna aktivacija odvija se u tri koraka; na portalu Citroen Services Store kao i na mobilnoj aplikaciji upute i upute vode vas kroz sve postupke aktivacije. 

 

Usluga će biti pružena samo ako su ispunjeni sljedeći uvjeti:

  • Vozilo i pametni uređaj kupca moraju imati stalnu mobilnu podatkovnu vezu.

U tu svrhu kupac mora osigurati da:

  • "privatni" način je onemogućen kako bi se pokrenulo dijeljenje podataka povezanih s uslugom (ovaj način rada može se onemogućiti na dodirnom zaslonu vozila);
  • pametni uređaj ima uključenu mobilnu podatkovnu vezu;
  • da se vozilo nalazi u jednoj od zemalja navedenih u članku 2.3 Općih uvjeta korištenja E-Remotea i na području pokrivenom mobilnom mrežom.

 


Napomena: Ako već postoji ugovor s drugim korisnikom za predmetno vozilo, on će se automatski raskinuti kada vaš proces aktivacije završi.

Što je daljinsko prilagođavanje klime / temperature?
Ovo je funkcija koja osigurava ugodnu temperaturu u vašem vozilu. Ne morate sami postavljati temperaturu jer će e-daljinski upravljač uvijek osigurati ugodnih 21 °C. Daljinsko podešavanje temperature omogućuje vam zagrijavanje ili hlađenje unutrašnjosti prije ulaska u vozilo. Za još veću učinkovitost ovu funkciju možete aktivirati tijekom punjenja vozila. Na taj način će se povećati domet baterije korištenjem napajanja iz punjača umjesto baterije.
Mogu li programirati svoje vozilo da se puni kada je cijena struje niža?
Da. Vaš automobil vam omogućuje odgodu/zakazivanje punjenja kako biste iskoristili prednosti najnižih tarifa na kontrolama zaslona osjetljivog na dodir. Ako ste aktivirali uslugu e-Remote u Citroen servisu i imate preuzetu aplikaciju MyCitroen, ovom uslugom možete upravljati izravno sa svog pametnog telefona u našoj aplikaciji.
Hoću li biti obaviješten kada punjenje završi? Hoću li znati postoji li problem tijekom punjenja?
Da, primit ćete obavijest u aplikaciji kada napunjenost dosegne 100%, a za brzo punjenje kada dosegne prag od 80%. Bit ćete obaviješteni ako punjenje prestane u slučaju problema (prekid struje, isključivanje itd.). 
Koliko je vremena potrebno za daljisnko zagrijavanje/hlađenje automobila?
Trajanje programiranja klime (grijanje ili hlađenje) ovisi o početnoj temperaturi u vozilu i vanjskoj temperaturi. Ako planirate programirati kasnije, sustav će se pokrenuti 30 minuta prije željenog ili podešenog vremena kako bi se u svakom slučaju osigurala ugodna temperatura. Ostat će aktivan 15 minuta nakon tog vremena ili dok ne otključate vozilo.
Što se događa s uslugom e-daljinski ako prodam vozilo?
Izričito je propisano da kupac snosi odgovornost za svako korištenje usluge nakon prodaje vozila. Prilikom prodaje vozila, novi vlasnik mora potpisati pretplatu ili ugovor za uslugu e-Remote putem svog korisničkog računa u Citroen Services Storeu ili aplikaciji MyCitroen te ju aktivirati (ključ automobila vezom na pametni telefon). Prethodni vlasnik dobiva obavijest da njegova usluga više nije aktivna.
Kako koristiti odgođeno punjenje električnog vozila?    
Ako je vaše vozilo spojeno na stanicu za punjenje, punjenjem možete upravljati i na daljinu. Ne brinite, aplikacija će vas obavijestiti kada je baterija puna ili ako se prestane puniti. Kada svoj Citroen spojite na punionicu, punjenjem možete upravljati putem pametnog telefona. Punjenje možete daljinski pokrenuti, zaustaviti ili programirati kad god želite, primjerice tijekom razdoblja nižih cijena električne energije. Također možete pratiti brzinu punjenja i preostalo vrijeme punjenja u stvarnom vremenu putem mobilne aplikacije MyCitroen. U slučaju neplaniranog prekida punjenja dobit ćete obavijest putem aplikacije MyCitroen. Također ćete dobiti obavijest kada punjenje završi.
Kako mogu kontrolirati punjenje svog vozila puzem MyCitroen aplikacije?
Ako imate aktivan ugovor koji uključuje e-Remote Control (funkcije daljinskog upravljanja za električna i plug-in hibridna vozila), možete koristiti MyCitroen aplikaciju za kontrolu punjenja vašeg vozila. Da biste to mogli, vaše vozilo mora biti priključeno na aktivnu točku za punjenje.
Ograničenje punjenja
U određenim vozilima možete odabrati zaustavljanje punjenja na određenoj razini baterije, što smanjuje vrijeme punjenja i može poboljšati performanse i trajnost baterije. Ako je vaše vozilo kompatibilno, ova opcija će se pojaviti u odjeljku "Punjenje" u aplikaciji MyCitroen, kao i na zaslonu vašeg vozila. Imajte na umu da ovo ograničenje neće biti primijenjeno za brzo punjenje istosmjernom strujom (DC).
Važne informacije
  • Kako biste dobili najnovije informacije o stanju punjenja, uvijek osvježavajte početnu stranicu aplikacije dok imate stabilnu internetsku vezu na svom telefonu i dok je vaše vozilo u području dobrog pokrivanja signala.
  • Nakon što programirate daljinsko punjenje, upute se pohranjuju u vozilu i primjenjuju čak i ako je izvan područja pokrivenosti. Međutim, ako želite promijeniti upute, a vaše vozilo nema mrežu, promjene se neće uzeti u obzir.
  • Svaki put kada postavljate ili mijenjate svoje postavke punjenja u MyCitroen aplikaciji, pobrinite se da je vaše vozilo u području dobrog pokrivanja signala. Nakon toga, upute će biti pohranjene u vozilu i primjenjivat će se čak i ako je izvan područja pokrivenosti.
  • Ako programirate punjenje dok je aktivno prethodno pripremanje kabine, vaše će vozilo obraditi punjenje nakon što prethodno pripremanje završi.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

OTKAZIVANJE PRETPLATE NA POVEZIVE USLUGE


Kako raskinuti ugovor o pretplatnom ugovoru na uslugu povezivanja?

Nakon preprodaje Vašeg vozila, povrata u dugoročni najam, uništenja, krađe ili po želji, morate nas obavijestiti putem kontakt forme kako bismo mogli pristupiti raskidu željenih ugovora. Ako se predomislite o online kupnji ugovora o usluzi, imate 14 dana da odustanete od ugovora, ako iskoristite to pravo, dobit ćete povrat novca za naručenu uslugu.

U bilo kojem od gore navedenih slučajeva, kupac mora obavijestiti PSA Automobiles SA pismenim putem Odjelu za odnose s kupcima, Case YT 227, 2/10 Bd de l'Europe, 78092, Poissy, Francuska ili putem online obrasca dostupnog ovdje . 

Gdje i kako se može sklopiti ili produžiti ugovor o uslugama povezivanja?
Povezane usluge možete obnoviti online u Citroen Service Store  ili putem mobilne aplikacije MyCitroen. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

E-ROUTES


Što je e-Routes?

e-ROUTES je navigacijska aplikacija za pametne mobilne uređaje namijenjena električnim vozilima, koja je kompatibilna s Android Auto i CarPlay.

Prikazuje dostupne stanice za punjenje u blizini i pomaže vam planirati putovanja, predlažući najbolje stanice za punjenje duž rute i optimalno vrijeme punjenja za svaku stanicu. Vaše planirano putovanje stalno se prilagođava okolnostima i stanju u prometu, budući da aplikacija uzima u obzir stvarne uvjete (informacije o prometu, dostupnost stanica za punjenje, vrijeme, stanje napunjenosti baterije itd.).

Je li moj pametni telefon kompatibilan s značajkom e-routes?
Da biste saznali je li vaš pametni telefon kompatibilan, potražite e-ROUTES u trgovini Apple Store ili Google Play. Kada pronađete aplikaciju, dodirnite INFORMACIJE kako biste provjerili koji je operativni sustav potreban. Ako vaš pametni telefon ima taj sustav ili noviju verziju, tada je kompatibilan.
Već imam ugovor koji uključuje e-routes. Kako mogu početi koristiti e-routes aplikaciju?

Kada se pretplatite na ugovor koji uključuje e-ROUTES, trebate dovršiti postupak povezivanja u MyCitroen aplikaciji. Ako ste već to učinili za neku drugu uslugu/značajku, nije potrebno ponovno ponavljati postupak.

Zatim, idite na Apple Store ili Google Play i preuzmite e-ROUTES. Odaberite Citroen, unesite svoje MyCitroen podatke za prijavu i dodirnite "Prijava" kako biste počeli koristiti e-ROUTES

Već sam prijavljen u aplikaciji e-routes. Kako se aplikacija koristi?

Pronađite stanice za punjenje u blizini

 

e-ROUTES automatski detektira vrstu vašeg priključka i prikazuje stanice za punjenje u blizini (unutar radijusa od 10 km) i njihove detalje (uključujući dostupnost), čak i dok vozite bez isplaniranog putovanja.

 

Prilagodite postavke baterije

 

e-ROUTES automatski detektira razinu vaše baterije (može potrajati do 1 minute da se ažurira s najnovijim podacima, ovisno o kvaliteti vaše veze). Ručno možete mijenjati sljedeće parametre:

  • Status napunjenosti baterije pri polasku
  •  Minimalnu razinu baterije na odredištu
  •  Minimalnu razinu baterije na stanici za punjenje
  •  Maksimalnu razinu baterije

 

Imajte na umu da promjena ovih postavki neće imati izravan utjecaj na vaše vozilo, jer e-ROUTES ne kontrolira punjenje vašeg vozila. Na primjer, ako postavite maksimalnu razinu baterije na 80% i ostavite vozilo da se puni preko noći, aplikacija neće spriječiti vozilo da dosegne 100%.

 

Prilagodite postavke navigacije

Možete odabrati izbjegavanje cestarine, trajekata ili autocesta. Također, možete aktivirati upozorenja za kamere za brzinu* i glasovno navođenje.

*Molimo vas imajte na umu da upozorenja za kamere za brzinu nisu dopuštena u Njemačkoj.

 

Optimizirajte svoje čekanje

Ako planirate dug put, možete promijeniti učestalost/trajanje vaših čekanja za punjenje dodirivanjem "Optimiziraj za". Možete odabrati između kraćih čekanja, dužih čekanja i najbolje rute (najefikasnije rute za smanjenje ukupnog trajanja putovanja).

 

Unesite odredište i planirajte svoje putovanje

Kada unesete odredište, e-ROUTES će vam prikazati stanice za punjenje na kojima biste trebali stati kako bi završili putovanje na najučinkovitiji način. Aplikacija uzima u obzir status baterije, navigaciju i postavke optimizacije, te za svako zaustavljanje prikazuje koliko dugo trebate puniti.

Također možete odabrati alternativnu rutu (kada je dostupna) ili izmijeniti postavke baterije/navigacije/optimizacije.

 

 

Kada dodirnete gumb "Kreni", dobit ćete upute koje uključuju:

  • Navigaciju korak po korak
  • Ograničenje brzine
  • Trenutnu brzinu
  • Upozorenja za kamere za brzinu (opcionalno)
  • Stanje u prometu
  •  Glasovne upute (opcionalno)
  •  Pisane upute

 

Uspostavite Mirror Screen vezu

 

Da biste prikazali e-ROUTES na zaslonu vašeg vozila, trebate povezati svoj pametni telefon putem opcije Mirror Screen (Android Auto ili CarPlay).

Prvo možete planirati svoje putovanje na pametnom telefonu, a zatim uspostavite opciju Mirror Screen, ili možete prvo uspostaviti Mirror Screen, a zatim planirati putovanje na zaslonu vašeg vozila.

Za obje opcije, kada se uspostavi veza s Android Auto/CarPlay, morate odabrati e-ROUTES na zaslonu kako bi se aplikacija otvorila.

Je li moje vozilo kompatibilno sa e-routes značajkom?
Trenutno je e-ROUTES dostupan samo za određena električna vozila. Da biste provjerili mogućnost kompatibilnosti, prijavite se u svoju MyCitroen aplikaciju, ili u Citroen Services Store i provjerite popis dostupnih usluga za svoje vozilo. e-ROUTES može biti prikazan kao samostalna usluga ili kao dio Connect PLUS značajke. Vaše vozilo je kompatibilno ukoliko se e-ROUTES prikaže na bilo koji način.
Gdje mogu saznati cijene i pretplatiti se na e-routes?
Posjetite Citroen Services Store i prijavite se sa svojim MyCitroen računom kako biste pronašli informacije o cijenama i kako se pretplatiti.
Posjedujem dva vozila koja su kompatibilna s aplikacijom e-routes, mogu li koristiti istu aplikaciju za oba vozila?

Da, možete.

Ako su oba vozila iste marke: nakon što odaberete marku i prijavite se u aplikaciju, možete promijeniti svoje odabrano vozilo dodirivanjem "Promijeni vozilo".

Ako su vozila različitih marki: odaberite marku koju želite koristiti u tom trenutku i prijavite se s odgovarajućim računom te marke. Da odaberete drugu marku vozila, odjavite se i odaberite željenu marku, prijavljujući se s odgovarajućim računom.

Imam poteškoće s aplikacijom e-routes. Što mogu učiniti?

Ako imate poteškoću s aplikacijom, provjerite:

  • Jeste li pretplaćeni na ugovor koji uključuje aplikaciju e-ROUTES
  • Je li vaš pametni telefon kompatibilan s aplikacijom e-ROUTES
  • Jeste li dovršili postupak povezivanja u svojoj MyCitroen aplikaciji
  • Je li vaše vozilo u području s dobrom 3G/4G pokrivenošću
  • Je li privatni način vašeg vozila deaktiviran
  • Je li vaša e-ROUTES aplikacija ažurirana
  • Je li prošlo dovoljno vremena da aplikaciji učita nove podatke (može potrajati do 1 minute da se osvježe podaci na pametnom telefonu, na primjer, status razine baterije)
  • Jeste li pravilno konfigurirali značajku Mirror Screen.
Želim prekinuti e-routes. Kako to mogu učiniti?

Da biste saznali više o otkazivanju i raskidu ugovora o povezanim uslugama, molimo provjerite naše dodatne upute