Pogledajte sadržaj
USLUGE ODRŽAVANJA CITROËN VOZILA

Odredište: zen

Uz Citizen ostanite zen nakon kupnje vozila. Ovaj program održavanja osmišljen je kako bi vam olakšao vrijeme koje provodite sa svojim Citroënom. Uz program CITIZEN iskoristite paletu usluga koja vas prati tijekom cijelog procesa kupnje: od upoznavanja s vozilima do odabira i kupnje automobila.

APLIKACIJA MYCITROËN

Vaše povezano vozilo

Aplikacija MyCitroën dostupna je na App Storeu i Androidu, a nudi brojne usluge koje održavanje vašeg Citroën vozila čine što ugodnijim. Aplikacija će vas obavijestiti o terminu servisa vozila, a pomoću nje možete online rezervirati posjet i dobiti procjenu u svojem omiljenom ovlaštenom servisu, a sve iz udobnosti doma. 

MYCITROËN SAVJETI

Savjeti za bolju vožnju

MYCITROËN ASSIST

Pomoć na daljinu

Iskoristite prednosti Citroën pomoći na cesti ako je vaše vozilo blokirano u slučaju kvara ili nesreće. Mi se brinemo za vas i popravak vašeg vozila kako biste mogli nastaviti svoje putovanje, čak i ako se kvar dogodio na vašem kućnom pragu. 

Sva vozila Citroën imaju pravo na doživotnu asistenciju ako servisiranje obavljate u našoj mreži. 

 

Nazovite: 0800 22 33 44

 

ODRŽAVANJE NA DALJINU

Citroën objašnjava vaša upozorenja o održavanju i popravcima

Održavanjem na daljinu osigurava se neometan rad vašeg vozila, a kada vaše vozilo izda sigurnosno upozorenje ili upozorenje o održavanju, o tome primate obavijest.

Ako se približava datum servisa ili se na vašem vozilu upali lampica, stiže vam obavijest i odmah imate mogućnost zakazati termin u željenom servisu.

PONUDA I REZERVIRANJE TERMINA ONLINE

Zatražite informativnu ponudu ili naručivanje na servis
Zakazivanje termina ili traženje ponude nikada nije bilo jednostavnije. U nekoliko klikova online ili u aplikaciji MyCitroën odaberite najbliži servis, vrstu ponude i točno vrijeme dolaska.

USLUGA 24/7

Ostavite svoje vozilo u servisu kad god želite

Zahvaljujući Citroën usluzi 24/7 svoje vozilo možete ostaviti u našem servisu u bilo koje doba dana ili noći. Samo slijedite upute na zaslonu kako biste ostavili ili preuzeli svoje vozilo, u tren oka, 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Obavijestit ćemo vas SMS-om kako bismo vam poslali sve korisne informacije.  Ako se odlučite za zamjensko vozilo, ključeve preuzimate i vraćate na isti način.

VIDEOCHECK

Videopotvrda za potrebne intervencije

Videocheck je inovativna postprodajna usluga za potvrdu dodatnih radova koje je potrebno izvršiti u servisu. 

Ako se tijekom servisiranja ustanovi da su potrebni zahvati koji u početku nisu bili planirani, o tome će vas obavijestiti iz servisa. 

Uz Videocheck potpuno transparentno dobivate videozapis o radovima koje treba izvršiti na vašem vozilu. Prijedlog radova, koji slobodno možete prihvatiti ili odbiti, šaljemo vam SMS-om ili e-porukom. Povezanu ponudu zatim možete na daljinu potvrditi ili pak odbiti. 

Popisivanjem svih radova koje treba izvršiti na vašem automobilu usluga Videocheck omogućuje vam uštedu vremena.

E-KNJIGA ODRŽAVANJA

Vaš 100 % digitalni dnevnik održavanja

Iskoristite uslugu e-knjiga o održavanju, prvi u potpunosti digitalni dnevnik održavanja, koji je za vas dizajnirao Citroën. Pronađite svu povijest održavanja svojeg vozila, sve intervencije koje ste izvršili na svojem vozilu te radove koje planirate. Vaša e-knjiga o održavanju dostupna je isključivo u vašem osobnom području aplikacije MyCitroën.

AŽURIRAJTE SVOJE KARTE

Ažuriranje GPS karata

Vaš navigacijski sustav treba ažurirane kartografske podatke kako bi optimalno radio. Zbog toga Citroën predlaže da redovito ažurirate kartografski materijal.